Modal Minima Buka Spa

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

 

Assalamualaikum w.b.t


Bertemu kembali di next entri. Sejak berkenalan dengan TWB ni, aku mula pandai untuk menulis blog n sharing dengan kawan2 di alam maya ni. Bagi sesiapa yang awal mengenali diri aku dulu pasti hairan macam mana la budak brutal macam Wahidah ni boleh terjebak dengan produk kecantikan wajah dan SPA ni kan. Ahahahaha aku pun xsedar yang aku dah boleh diketegorikan sebagai ladies.


Btw di entri kali ini aku hendak berkongsi dengan kalian mengenai SPA. SPA adalah singkatan bagi perkataan Solus Per Aqua yang memberi maksud terapi menggunakan air. Antara manfaat spa adalah dapat menghilangkan stress, memanjakan diri, mengembalikan kecerdasan, serta menghaluskan, menganjalkan, memutihkan dan memberi nutrisi kepada kulit. Pelbagai jenis treatment yang disediakan di dalam spa, antaranya facial, skrub, urutan, sauna, mandi aura dan pelbagai lagi.



Disamping menjaga kecantikan luaran kecantikan dalam juga perlu diambil kira. Kecantikan dalaman boleh dijaga dengan pengambilan supplement. Supplement penting untuk mencukupi nutrisi yang kurang di dalam badan.

Bagi sesiapa yang hendak rehatkan dirinya, mahukan ketenangan fikiran atau tiada tempat yang sesuai untuk manjakan diri, anda boleh pilih untuk Home Spa. Kenapa? Sebab home spa tue anda perlu pergi ke rumah beautician tersebut untuk mendapatkan rawatan. Anda akan diberikan layanan sama seperti di spa2 yang ada diluar sana.


Manakala bagi yang ada anak kecil, tidak tahu memandu, tiada masa or tak nak tempuh jem, panas or susah payah cari parking anda boleh pilih untuk Mobile Spa. Di mana anda hanya perlu buat temu janji dengan beautician serta kongsi lokasi sahaja. Dalam sekelip mata mereka akan sampai di hadapan pintu rumah anda dengan peralatannya dan bersedia untuk memberikan perkhidmatan yang tip top kepada anda.





Pilihan ada ditangan anda. Home Spa atau Mobile Spa, harga yang ditawarkan juga sangat la berbaloi.

Bagi yang berminat untuk membuka spa, anda hanya perlu mengeluarkan modal yang sangat minima. Berbekalkan modal yang anda laburkan, anda akan diberikan set spa yang cukup untuk anda mula mencari pelanggan dan mendapatkan semula modal yang telah anda laburkan.



Barang xcukup atau tidak lengkap? Itu bukan penghalang untuk dijadikan alasan. Sebab dengan kursus TWB kali ini, peralatan yang disediakan sudah cukup lengkap untuk anda memulakan tugas sebagai beautician.



Selesai sahaja kursus ini, anda akan diberikan sijil. Dengan sijil yang ada serta kursus2 yang telah dipelajari, anda juga boleh menjadi seorang trainer dan boleh mencari agen spa. Kenapa agen spa dperlukan? Apabila anda berniaga, sudah semestinya anda hendak berjaya dan mengembangkan lagi empayar anda betul, so dengan adanya agen tersebut secara xlangsung anda sudah berjaya mengembangkn perniagaan dan pendapatan anda. Sangat lah berbaloi dengan harga kursus yang minima anda sudah boleh buka home spa atau mobile spa serta mencari agen diluar sana.

Menariknya anda tidak memerlukan lot kedai untuk membuka Spa. Di mana TWB bergerak dengan SPA tanpa kedai. Anda boleh mencari customer dan berikan perkhidmatan yang anda ada dengan Home Spa or Mobile Spa. As simple as u can with the minimum of the money you invest and using any tool you have.

Tidak tahu bagaimana? Jangan risau di dalam team ni ada ramai sifu2 dan juga otai2 yang sedia membantu. Berminat untuk join? Jom whatsapp saya di 0133078731. Saya sudi membantu anda diluar sana yang berminat untuk cari side income. Yang hendak berfacial juga boleh text untuk buat appointment.



I you wanna go fast, Go alone
If you wanna go far, Go together

Wahidah
Owner of Wahii Mobile Spa
0133078731

Comments

  1. Best baca..penerangan yang terperinci dan sangat faham..terus rsa nk join...😀😀

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Saat Magika Bersama TWB

Buat Duit Dengan Mobile Spa